کد خبر: 29871
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 مرداد 1396 - 09:08

داخلی

»

اخبار کتاب

چهارشنبه های کتاب این هفته هندوانه ای می شود

منبع : لیزنا
 داستان «هندوانه به شرط عشق» نوشته فرهاد حسن زاده در برنامه این هفته چهارشنبه های کتاب  کتابخانه شهربانو نقد می شود.
چهارشنبه های کتاب این هفته هندوانه ای می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی-هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، برنامه  چهارشنبه های کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی نویسندگان و آثارشان به مخاطب در کتابخانه شهربانو برگزار می شود.

نویسنده کتاب هندوانه به شرط عشق  به برنامه چهارشنبه های کتاب  به کتابخانه شهربانو می رود تا با مخاطبان خود، دیدار و گفت و گو کند.

هندوانه به شرط عشق  مجموعه‌ شش داستان‌ طنز است که با قلمی شیرین و جذاب به وقایع روزمره زندگی یک خانواده‌ پرداخته است. پدری شاعر مسلک و مادری تیمسار مسلک و بچه‌هایی که بین زمین و آسمان معلق هستند. بچه‌هایی که دوست دارند هندوانه را با عشق بخورند.

 

علاقه مندان برای حضور در این برنامه و آشنایی با فرهاد حسن زاده و آثارش می توانند عصر روز چهار شنبه 25 مرداد ماه ساعت 17 به واحد کتابخانه شهربانو واقع در خیابان 16 متری لشگر( خیابان شهید حیدری)، روبروی پارک کوثر، کتابخانه شهربانو مراجعه کنند یا با شماره 77691580 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: