کد خبر: 29917
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 26 مرداد 1396 - 19:19

داخلی

»

اخبار کتاب

شهرام نیا خبر داد

آغاز برپایی نمایشگاه های استانی کتاب از شهریور ماه

منبع : لیزنا
مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از آغاز ثبت نام نمایشگاه های استانی کتاب برای شهریورماه خبر داد.
آغاز برپایی نمایشگاه های استانی کتاب از شهریور ماه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، امیرمسعود شهرام نیا درباره آغاز برگزاری نمایشگاه های استانی کتاب اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته، برگزاری نمایشگاه های استانی کتاب از شهریورماه آغاز می شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سه نمایشگاه استانی کتاب در شهریورماه برگزار می شود. البرز، آذربایجان غربی و لرستان از استان هایی هستند که در شهریورماه و ابتدای مهر میزبان نمایشگاه کتاب هستند.

مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران درباره ثبت نام ناشران به منظور شرکت در این نمایشگاه ها گفت: ناشران سراسر کشور می توانند از 28 مردادماه تا 8 شهریورماه به سامانه الکترونیکی مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران مراجعه و ثبت نام کنند.

وی درباره زمان برگزاری نمایشگاه های کتاب شهریورماه اظهار کرد: نمایشگاه کتاب استان البرز از 19 تا 25 شهریورماه، آذربایجان غربی از 28 شهریورماه تا سوم مهرماه و نمایشگاه کتاب لرستان از 29 شهریورماه تا چهارم مهرماه برگزار می شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: