کد خبر: 30080
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 16:44

داخلی

»

اخبار کتاب

استقبال چینی‌ها از آثار تصویرگران ایران

منبع : لیزنا
بازدیدکنندگان غرفه ایران در نمایشگاه کتاب چین از آثار تصویرگران ایرانی که در غرفه ایران به نمایش درآمده است استقبال گسترده‌ای دارند.
استقبال چینی‌ها از آثار تصویرگران ایران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن صبح امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرد. ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است. مراسم افتتاح غرفه ایران صبح امروز به صورت رسمی و با حضور مقامات رسمی از کشورمان و طرف چینی برگزار شد. در غرفه ایران بیش از 70 تابلو از تصویرگران ایرانی به نمایش گذشته شده است که از طریق فراخوان و از میان 900 اثر ارسال شده داوری و انتخاب شده است.

یادآور می‌شود نمایشگاه کتاب پکن تا 5 شهریور ماه به کار خود ادامه می‌دهد. ایران به عنوان مهمان ویژه و با برنامه‌های متعدد در این دوره از نمایشگاه حضور فعال دارد.

 

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن ازتاریخ 1 تا 5 شهریور ماه برگزار می شود. ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: