کد خبر: 30355
تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 شهریور 1396 - 16:39

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «قدرت ارتباطات» نقد می‌شود

منبع : لیزنا
 کتاب «قدرت ارتباطات»، اثر مانوئل کاستلز، نظریه پرداز مشهور علوم ارتباطات که در سال 2009 توسط انتشارات دانشگاه آكسفورد منتشر شده است، با حضور هادی خانیکی، حسنیعلی افخمی و مسعود کوثری به همراه مترجم کتاب، دکتر حسین بصیریان جهرمی، نقد و بررسی می‌شود.
کتاب «قدرت ارتباطات» نقد می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، کتاب «قدرت ارتباطات»، در سال 1392 توسط حسین بصیریان جهرمی و با نظارت  حسام الدین آشنا در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ترجمه و از سوی انتشارات این پژوهشگاه منتشر شد. در سال 1396 نیز طی تفاهمنامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه و انتشارات علمی و فرهنگی، این کتاب از سوی انتشارات علمی و فرهنگی برای نوبت دوم منتشر شده است.

 

کاستلز در این کتاب بر نقش شبکه‌های ارتباطی در قدرت‌سازی در جامعه و به‌ویژه قدرت سیاسی تاکید می‌کند. از علاقه‌مندان و پژوهشگران برای حضور در این برنامه دعوت می‌شود.

 

این برنامه، سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 11 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: