کد خبر: 31113
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 مهر 1396 - 16:25

داخلی

»

اخبار کتاب

مکان برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب هفته آینده مشخص می‌شود

منبع : لیزنا
مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعیین مکان برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در هفته آینده خبر داد.
مکان برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب هفته آینده مشخص می‌شود

به گزارش لیزنا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سوم مهرماه سال جاری در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه برای برگزاری دوره آتی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مجموعه شهر آفتاب اولتیماتم داد و اعلام کرد که طبق جلسه برگزار شده با دست‌اندرکاران مجموعه شهرآفتاب قرار است اگر تا پایان مهرماه سال جاری زیرساخت‌های این مجموعه در راستای قرار اولیه برای ساخت 10 سالن دیگر، تغییر نکنند حتما در برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب تجدیدنظر می‌شود. حال بعد گذشت 22 روز از این صحبت وزیر ارشاد، برای پیگیری موضوع گفتگویی با محمدمهدی احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی داشتیم.

محمدمهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار لیزنا دراین باره عنوان کرد: مجموعه شهرآفتاب هنوز گزارش کاملی از این بابت به ما ارائه نکرده است.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: لذا هفته آتی بعد از ارائه گزارش کلی شهرآفتاب همه چیز مشخص خواهد شد و بهتر است برای صحبت و نتیجه‌گیری درباره مکان برگزاری سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هفته دیگر صبر شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: