کد خبر: 31384
تاریخ انتشار: یکشنبه, 14 آبان 1396 - 09:36

داخلی

»

اخبار کتاب

«اصول و مبانی تحلیل متون ادبی» در بوته نقد

منبع : لیزنا
کتاب «اصول و مبانی تحلیل متون ادبی» نوشته سلینا کوش با ترجمه حسین پاینده، دوشنبه (15 آبان) معرفی و بررسی می شود.
«اصول و مبانی تحلیل متون ادبی» در بوته نقد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، نشست معرفی و بررسی كتاب «اصول و مبانی تحلیل متون ادبی» دوشنبه (15 آبان) با حضور حسین پاینده، مسعود جعفری جزی و عبدالرسول شاكری در سرای اهل قلم خانه كتاب برگزار می شود.

 كتاب«اصول و مبانی تحلیل متون ادبی» برای كسانی نوشته شده است كه مایل اند با كسب دانشی پایه ای درباره ی روش های نظام مند تحلیل متون ادبی، توانایی خود در نقد آثار ادبی و هنری را تقویت كنند. از این رو، اصول و مبانی تحلیل ادبی با زبانی روشن و با توضیحات مبسوط شرح داده شده است. به این منظور، نویسنده شیوه ی تحلیل شعر، داستان كوتاه، رمان، نمایشنامه و فیلم سینمایی را با ذكر مثال های متعدد توضیح می دهد و اصطلاحات تخصصی را كه در نقد آثار ادبی و هنری كاربرد دارند به خواننده معرفی می كند.

 پاینده با افزودن زیرنوشت های توضیحی درباره ی اصطلاحات نقد ادبی و نویسندگان و آثاری كه در كتاب مورد اشاره قرار گرفته اند، كوشیده است تا فهم مطالب آن برای خواننده ی فارسی زبان تا حد ممكن راحت تر شود.

علاقمندان می توانند برای شركت در نشست معرفی و بررسی كتاب «اصول و مبانی تحلیل متون ادبی» دوشنبه (15 آبان) ساعت 16 به سرای اهل قلم واقع در خیابان برادران مظفر جنوبی، كوچه خواجه نصیر شماره دو مراجعه كنند

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: