کد خبر: 32323
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 دی 1396 - 13:19

داخلی

»

اخبار کتاب

مشاعره با حضور اسماعیل آذر در نمایشگاه کتاب جیرفت برگزار شد

منبع : لیزنا
برنامه مشاعره با حضور اسماعیل آذر در بخش جنبی پنجمین نمایشگاه کتاب جنوب کرمان برگزار شد.
 مشاعره با حضور اسماعیل آذر در نمایشگاه کتاب جیرفت برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، اسماعیل آذر در حاشیه برگزاری برنامه مشاعره از سری نشست‌های بخش جنبی پنجمین نمایشگاه کتاب جنوب کرمان، ضمن تشکر از برگزار کنندگان این نمایشگاه اظهارکرد: برگزاری نمایشگاه کتاب یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی است که با ابتکار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

این شاعر و نویسنده به جایگاه کتاب در تاریخ ادوار گذشته ایران اشاره کرد و گفت: درگذشته تمامی نویسندگان سر سفره کتاب‌های ایرانی بودند. لذا این نشان از جایگاه مهم علمی و ادبی ایران دارد که باعث افتخار تمام ایرانی‌ها است.

 اسماعیل آذر به آشنایی یک فیلسوف آمریکایی با افکار حافظ اشاره کرد و گفت: این فیلسوف مکتب تعالی گری بر مبنای حافظ ایجاد کرده است و این نشان از تأثیر ادب و فرهنگ غنی ایران بر دیگر کشورها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های مختلف شهرستان جیرفت اشاره کرد و گفت: این شهر دارای اهمیت تاریخی است و مفتخرم در این شهرستان حضور دارم.

 

این مراسم با  مشاعره شاعرانی از جنوب کرمان ادامه یافت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: