کد خبر: 33030
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 بهمن 1396 - 10:44

داخلی

»

اخبار کتاب

دریافت نسخه PDF نشریه الفیا – تابستان ۹۶

منبع : لیزنا
منتخبی از مطالب نشریه الفیا ویژه تابستان ۹۶ از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در دسترس علاقمندان قرار گرفت.
دریافت نسخه PDF نشریه الفیا – تابستان ۹۶

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، در معرفی این نشریه آمده است: آنچه پیش روی شماست، منتخبی از مطالب در «مجله ادبی آنلاین الفیا» منتشرشده  تابستان ۱۳۹۶ شمسیست. اگر میان ادبیات و پژوهش های ادبی تمایز قائل باشیم و اولی را به خلق و دومی را به تحلیل و نقد نزدیک بدانیم، واقعیت آن است که الفیا به هر دو نظر دارد. هم ادبیات در مقام خلق و هم پژوه شهای ادبی در مقام نقد و تحلیل؛ با این مبنا و به این معنا که پژوهش های ادبی، چه در آین هی نقد و چه در آین هی تحلیل و آموزش، خود بخشی از فرایند خلق اثر ادبیست. تنوع مطالب پیش روی شما در حوزه های شعر، داستان، روایت و مستندنگاری از همین روست. همچنین برای درک منطق مطالب منتشرشده در این مجلد، باید به ویژگی آنلاین بودن و برخط بودن الفیا نیز توجه داشت؛ اقتضای برخط بودن یک مجل هی ادبی، توجه در لحظه  آن به جنبه  ادبی وقایع و پدیده ها و حضور در دالان گفتگوییست که پیرامون وقایع روز در جامعه شکل می گیرد.

 

برای دریافت مجله اینجا کلیک کنید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: