کد خبر: 33103
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 بهمن 1396 - 16:45

داخلی

»

اخبار کتاب

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفت

انتخابات شورای هماهنگی شبکه شهرها و روستاهای دوستدار کتاب

منبع : لیزنا
انتخابات شورای هماهنگی شبکه‌ شهرها و روستاهای دوستدار کتاب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
انتخابات شورای هماهنگی شبکه شهرها و روستاهای دوستدار کتاب

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری رویدادهای ترویج کتابخوانی،  امروز با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرداران و روسای ادارات ارشاد ۲۰شهر نامزد نهایی  دریافت عنوان پایتختی کتاب ایران، انتخابات شورای هماهنگی شبکه شهرها و روستاهای دوستدار کتاب برگزار شد.

پیش از برگزاری این انتخابات علی اصغر سیدآبادی مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی با بیان اینکه نشست داوری نهایی پایتخت  کتاب ایران برگزار شده است از نامزدهای این انتخابات خواست که صرفا به بیان برنامه‌های خود برای شورای هماهنگی بپردازند.

سیدآبادی همچنین توضیحاتی درباره شیوه نامه انتخابات داد .

 

پس از  این نامزدهای عضویت درشورای هماهنگی شبکه شهرها و روستاهای دوستدار کتاب برنامه‌های خود را ارایه کردند و بعد رای گیری انجام شد. بنابر آرای ماخوذه؛ فروغ هاشمی رییس اداره ارشاد شهر اوز، احمد شیخیانی شهردار شهر خورموج، محمد موسوی رییس ارشاد شهر ری، جمالی نژاد شهردار شهر یزد، علی صفری شهردار قزوین، حیدر اسکندرپور شهردار شهر شیراز  به عضویت شورای هماهنگی شبکه شهرها و روستاهای دوستدار کتاب در آمدند.همچنین موسوی رییس اداره ارشاد رامهرمز و علی آبادی رییس اداره ارشاد سبزوار به عنوان بازرس انتخاب شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: