504 واژۀ پایۀ زبان فارسی توسط بنیاد سعدی برای فارسی آموزان خارجی روانه بازار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد سعدی، این فلش کارت‌ها توسط کارشناسان آموزش بنیاد سعدی تالیف و نشر خاموش آن را منتشر کرده است.

این بسته حاوی 504 واژۀ ملموس و پایۀ فارسی و به عنوان ابزار کمک آموزشی کتاب گام اول و در دو نوع ویژۀ مدرسان و فارسی‌آموزان طراحی شده است. طراحی این محصول کمک آموزشی برای فارسی آموز  بدین صورت است که زبان آموز در یک سمت کارت تصویر درخت و درقسمت  پشت آن واژه فارسی درخت را مشاهده می کند.

فلش کارت های مخصوص مدرسان زبان فارسی به گونه ای طراحی شده‌اند که امکان بازی و فعالیت‌های گروهی را برای فارسی‌آموزان فراهم ساخته است.

بنا براین گزارش، این فلش کارت‌ها این قابلیت را دارد تا به عنوان تدریس واژگان  پایۀ فارسی به صورت مستقل و یا محصول کمک اموزشی کتاب «گام اول» توسط مدرسان زبان فارسی مود استفاده قرار گیرند.

کتاب «گام اول» پیش از این توسط بنیاد سعدی برای فارسی‌آموزان سطح نوآموز به دوازده زبان واسط منتشر و در چند کشور و دورۀ دانش افزایی زبان فارسی نیز تدریس شده است.

گفتنی است بنا بر اعلام نشر خاموش، این فلش کارت‌ها به زودی برای فروش در سایت آمازون نیز قرار خواهد گرفت.

 مولفان این محصول کمک آموزشی، دکتر رضامراد صحرایی، فائزه مرصوص و داود ملک لو بوده و طراحی آن را مجید شمس الدین بر عهده داشته است.