کد خبر: 33649
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 09:17

داخلی

»

اخبار کتاب

 نمایشگاه کتاب کردستان با فروش بیش از یک میلیارد تومان به کار خود پایان داد

منبع : لیزنا
موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از فروش یک میلیارد و 200 میلیون تومانی کتاب درآخرین نمایشگاه استانی در سال جاری خبر داد.
 نمایشگاه کتاب کردستان با فروش بیش از یک میلیارد تومان به کار خود پایان داد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، هفتمین نمایشگاه استانی کتاب کردستان از 13 تا 18 اسفند در محل دایمی نمایشگاه های استان در سنندج برپا شد. درمدت 6 روز برگزاری نمایشگاه یک میلیارد و 200 میلیون تومان کتاب توسط مردم خریداری شد. این میزان خرید شامل بن کارت خرید، تراکنش کارتخوان های نصب شده در غرفه ها و خرید های نقدی مردم است. حداقل روزانه 31 هزار تراکنش بانکی در نمایشگاه انجام شد.

در این دوره ازنمایشگاه پرفروش ترین غرفه انتشارات ژیار معرفی شد. 338 ناشر از سراسر کشور و 14 ناشر از اقلیم کردستان عراق در قالب 230 غرفه  در این دوره از نمایشگاه کتاب حضور داشتند. بر اساس بررسی های صورت گرفته 73هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

برگزاری 6 نشست تخصصی، رونمایی از 20 عنوان کتاب، برپایی محافل نقد و بررسی کتاب و آثار ادبی، گرامی داشت روز زن، غرفه نقاشی کودک، غرفه ایستگاه کودک، پخش زنده موسیقی محلی همراه و برپایی سفره هفت سین نوروزی از برنامه هایی بود که در بخش جنبی نمایشگاه اجرا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: