کد خبر: 34077
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 ارديبهشت 1397 - 10:00

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی قصه‌های تصویری از مرزبان‌نامه را برای کودکان منتشر کرد

منبع : لیزنا
مجموعه ده جلدی قصه‌های تصویری از مرزبان‌نامه به روایت فریبا کلهر با تصویرگری فرهاد جمشیدی روانه‌ بازار کتاب شد.
قدیانی قصه‌های تصویری از مرزبان‌نامه را برای کودکان منتشر کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، مرزبان‌نامه کتابی به زبان مازندرانی، نوشته اسپهبد مرزبان است. بعدها سعدالدین وراوینی آن را از زبان طبری به پارسی دری نقل کرد. این اثر، یکی از آثار ارزشمند زبان فارسی است که در نیمه اول قرن هفتم نوشته شد. مرزبان‌نامه از جمله شاهکارهای بی‌چون و چرای ادب فارسی و مازندرانی است.

مرزبان‌نامه از زبان حیوانات و به تقلید از کلیله و دمنه نوشته شده‌ است. در واقع، نویسنده کتاب از طریق داستان‌های غیرمستقیم و از زبان حیوانات پندهای خود را به پادشاه زمان خود می‌گوید. و خانم فریبا کلهر آن را به زبانی ساده برای کودکان نوشته است.

عناوین این مجموعه:  مار در خانه موش، دوستی دیو و جهانگرد، شاهزاده و درخت معجزهگر، آهوی اسیر، یک پند و سه پند، بزغاله آواز خوان، موش و دوستان دروغگی، خروس دنیا دیده، گربه و اسب سوارکار، سه راهزن.

کتابهای بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، مجموعه ده جلدی قصههای تصویری از مرزباننامه به روایت فریبا کلهر با تصویرگری فرهاد جمشیدی را در نوبت چاپ اول، تیراژ 2هزار و 200 نسخه و قیمت هر جلد 4000 تومان در اختیار علاقهمندان قرار داد.

براي تهيه‌ اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: