کد خبر: 34158
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 ارديبهشت 1397 - 16:13

داخلی

»

اخبار کتاب

مسابقه بزرگ كتابخوانی ویژه كودكان تمدید شد

منبع : لیزنا
 مهلت ارسال آثار به مسابقه بزرگ كتابخوانی ویژه كودكان«بخوانیم، بفهمیم، بگوییم» تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.
مسابقه بزرگ كتابخوانی ویژه كودكان تمدید شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب، مسابقه كتابخوانی با شعار «بخوانیم، بفهمیم، بگوییم» با هدف ترغیب دانش آموزان به مطالعه و تقویت فرهنگ كتابخوانی، در بهار ۹۷ برگزار می شود.

دانش‌آموزان مقطع ابتدایی برای شركت در این مسابقه می‌توانند با سلیقه خود یك جلد كتاب را انتخاب و مطالعه كنند و سپس خلاصه آن كتاب را به صورت یك ویدئو به ادمین كانال دبیرخانه به نشانی @Festival1397 ارسال كنند.

دانش‌آموز باید مطالب كتاب را ـ كه ممكن است داستان یا هر موضوع دیگری باشد ـ بفهمد و بتواند آن را به‌طور خلاصه تعریف كند؛ بنابراین هدف این نیست كه دانش‌آموز مطالب كتاب را حفظ كند.

خانواده‌ها و دانش‌آموزان می‌توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به كانال تلگرام «بخوانیم، بفهمیم، بگوییم» به آدرس @KetabKetab1397 مراجعه كنند.

گفتنی است، فایل‌های تولیدی دانش آموزان باید حداكثر دو دقیقه و حداكثر ۱۲۰ ثانیه باشد؛ هر دانش آموز  می‌تواند فقط یك عنوان كتاب را انتخاب، مطالعه، خلاصه و ارائه و در قالب یك فایل ارسال كند.

كیفیت صدابرداری، تصویربرداری و صداگذاری فایل‌ها در انتخاب برگزیده‌ها تاثیری ندارد اما باید به نحوی باشد كه چهره كامل دانش آموز در طول فیلم واضح، بدون پرش و بدون قطعی قابل رویت باشد و صدای دانش آموز و كلماتی كه بیان می‌كند كاملا واضح باشد.

همچنین، پوشش دانش‌آموزان باید مطابق لباس مدرسه یا لباس رسمی باشد.

دانش‌آموزان می‌توانند به اختیار و سلیقه خود یك جلد (فقط یك جلد)كتاب را انتخاب كنند؛ كتاب باید حتما غیر درسی باشد و كمك آموزشی هم نباشد.

همچنین، متن گفتارِ ویدئو باید فقط به خلاصه همان یك جلد كتاب مربوط و مرتبط باشد و در آن از خاطره گویی، مثال های خارج از كتاب و موارد دیگر استفاده نشود.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه كتابخوانی «بخوانیم، بفهمیم، بگوییم» پایان  اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ خواهد بود.

مرتضوی
|
Australia
|
1397/04/16 - 09:47
0
0
با عرض سلام وخسته نباشید برندگان مسابقه بخوانیم بفهمیم بگوییم کی و چطور اعلام میشود سه ماه پیش پسر من شرکت کرده ولی هیچ اطلاعی از ادامه موضوع ندارم
با تشکر
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: