کد خبر: 34203
تاریخ انتشار: شنبه, 08 ارديبهشت 1397 - 11:24

داخلی

»

اخبار کتاب

كتاب «خلیج فارس» رونمایی می‌شود

منبع : لیزنا
 كتاب فاخر «خلیج فارس» اثر تحقیقی جواد نوروزی با حضور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مركز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما رونمایی می‌شود.
كتاب «خلیج فارس» رونمایی می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آیین رونمایی از كتاب فاخر «خلیج فارس» اثر تحقیقی جواد نوروزی، صبح فردا (یكشنبه 9 اردیبهشت‌ماه) با همكاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت امور خارجه و مركز مطالعات كاربردی قلم، برگزار می‌‌شود.

این آیین با حضور مقامات عالی جمهوری اسلامی، ابوذر ابراهیمی‌تركمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مهدی چمران، رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران، و نیز با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سفرای كشورهای خارجی مقیم تهران، فرماندهان نیروهای دریایی، زمینی و هوایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استادان دانشگاهی و پژوهشگران كشورمان برگزار خواهد شد.

این كتاب به همت جواد نوروزی، پژوهشگر كشورمان گردآوری و تدوین شده و در آن و برای نخستین بار 120 نقشه قدیمی از خلیج فارس كه مبین نام تاریخی «خلیج فارس» است، منتشر شده است. همچنین در این كتاب 10 نامه از دبیران كل سازمان ملل متحد در ادوار مختلف كه در آن تأكید شده است خلیج فارس تنها با این نام اعتبار دارد، نشر داده شده است.

كتاب فاخر «خلیج فارس» به همت جواد نوروزی، محقق و پژوهشگر كشورمان گردآوری و تدوین شده و در بدو انتشار، به 10 زبان دنیا ترجمه شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: