کد خبر: 34673
تاریخ انتشار: شنبه, 05 خرداد 1397 - 10:31

داخلی

»

اخبار کتاب

غلامرضا طریقی به عضویت کارگروه اجرای آیین‌نامه امور انجمن‌های ادبی منصوب شد

منبع : لیزنا
در پی برگزاری انتخابات نخستین مجمع عمومی انجمن‌های ادبی ایران و انتخاب غلامرضا طریقی به عنوان نخستین دبیر این مجمع،  معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این شاعر را به عضویت در کارگروه اجرای آیین‌نامه امور انجمن‌های ادبی منصوب کرد.
غلامرضا طریقی به عضویت کارگروه اجرای آیین‌نامه امور انجمن‌های ادبی منصوب شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، در بخشی از این حکم خطاب به غلامرضا طریقی آمده است: « با توجه به انتخاب شما در مراسم انتخاب دبیر مجمع انجمن‌های ادبی و با در نظر گرفتن پیشینه ارزشمند و اندوخته‌های ارزنده ادبی و فرهنگی حضرتعالی در جهان ادبیات ایرانی و انجمن‌های ادبی ایرانی به موجب این حکم، به عنوان «عضو کارگروه اجرای آیین‌نامه امور انجمن‌های ادبی» تا برگزاری مجمع بعدی و انتخاب دبیر جدید منصوب می‌شوید.جای خرسندی است بر پایه آئین‌نامه امور انجمن‌های ادبی و با در نظر گرفتن اصل تسریع و تسهیل اعتلا و درخشش انجمن‌های ادبی و ایرانی را موجب شوید

گفتنی است، بر اساس «آئین‌نامه امور انجمن‌های ادبی»، اعضای این کارگروه که برای مدت دو سال انتخاب می‌شوند، شامل مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان به عنوان رئیس کارگروه، معاون مدیرعامل بنیاد در امور فرهنگی و انجمن‌های ادبی، دبیر هیأت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت ارشاد، سه نفر از صاحب‌نظران و فعالان انجمن‌های ادبی و دبیرِ«خانه انجمن‌های ادبی ایرانیان» است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: