کد خبر: 34929
تاریخ انتشار: شنبه, 19 خرداد 1397 - 16:12

داخلی

»

اخبار کتاب

پیام تسلیت مدیر عامل خانه كتاب برای درگذشت حجت‌الاسلام احمد احمدی

منبع : لیزنا
نیکنام حسینی‌پور با انتشار پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام دكتر احمد احمدی؛ رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) را تسلیت گفت.
پیام تسلیت مدیر عامل خانه كتاب برای درگذشت حجت‌الاسلام احمد احمدی

به گزارش روابط عمومی موسسه خانه كتاب در متن پیام تسلیت نیكنام حسینی‌پور، مدیر عامل خانه كتاب، به مناسبت درگذشت دكتر احمد احمدی؛ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس سازمان مطالعه و تدوین كتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) آمده است: «درگذشت پیشكسوت حوزه نشر، مرحوم حجت‌الاسلام احمد احمدی؛ رئیس سازمان مطالعه و تدوین كتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) موجب تاثر شد؛ دكتر احمد احمدی علاوه بر تاثیرگذاری در حوزه اندیشه و اندیشه ورزی و خدمات دانشگاهی متعدد، خدمات فرهنگی فراوانی در حوزه نشر داشت و كتاب‌های  ارزشمندی به كوشش و حمایت ایشان منتشر شد.

حجت الاسلام احمد احمدی در طول حیاتش همواره با داشتن دغدغه‌‌های فرهنگی، گام‌های مهمی در این راه برداشت؛ بیش از ۳۰ سال در گستره فرهنگ كوشید و در سازمان مطالعه و تدوین كتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) تلاش كرد به نیاز دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی كشور در زمینه پژوهش، تألیف، تصنیف و ترجمه در رشته‌های مختلف علوم اسلامی و انسانی پاسخ دهد و ضمن بهره برداری از  همه ظرفیت‌های علمی و فرهنگی كشور، زمینه‌های لازم و مناسب را برای اعتلا و توسعه فرهنگ فراهم كند.

بی‌تردید خدمات ایشان در تاریخ فرهنگ این سرزمین ماندگار و قابل تقدیر است.

درگذشت این پیشكسوت حوزه نشر را به جامعه فرهنگی و علمی كشور به ویژه اهل قلم و فعالان حوزه نشر و خانواده ایشان تسلیت می گویم و برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان ایشان صبر مسئلت دارم.«

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: