کد خبر: 35653
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 تیر 1397 - 13:22

داخلی

»

اخبار کتاب

 دیدار و گفتگو با بابک زمانی در خانه وارطان

منبع : لیزنا
پس از نشست‌های دیدار و گفتگو با حسن عشایری، ابراهیم نجل رحیم و احمد محیط در یکصد و بیست ویکمین نشست مجله بخارا، بابک زمانی مهمان استادان و دانشجویان وعلاقمندان خواهند بود.
 دیدار و گفتگو با بابک زمانی در خانه وارطان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مجله بخارا، پس از نشست‌های دیدار و گفتگو با حسن عشایری، ابراهیم نجل رحیم و احمد محیط در یکصد و بیست ویکمین نشست مجله بخارا که در ساعت 9 صبح پنجشنبه، 27 تیرماه برگزار می‌شود بابک زمانی مهمان استادان و دانشجویان وعلاقمندان خواهند بود.

بابک زمانی دبیر انجمن مغز و اعصاب است و ریاست انجمن سکته مغزی را در عهده دارد. او در سال ۱۳۶۰ از دانشگاه شهید بهشتی در رشته پزشک عمومی فارغ التحصیل شد و در سال ۱۳۷۲ تخصص مغز واعصاب را گذراند و در سال ۱۳۷۵ دور تکمیل سونوگرافی مغز را در فرانسه گذرانده و در مراکز دانشگاهی و علمی ایران به کار علمی و تخصصی پرداخت. زمانی مقالات بسیاری به زبان انگلیسی در نشریات علمی و دانشگاهی منتشر کرده است. وی همچنین علاقه وافری به مطالعات ادبی دارد که حاصلش مجموعه مقالاتی به زبان فارسی که در دست انتشار است .

این نشست در ساعت 9 صبح پنجشنبه، 27 تیرماه در خانه وارطان به نشانی میدان فلسطین، طالقانی غربی،‌  پلاک ۵۱۴ برگزار می شود.

 

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: