کد خبر: 35655
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 تیر 1397 - 13:43

داخلی

»

اخبار کتاب

نشست نقد کتاب «فرشته ها هم عاشق می شوند» برگزار می شود

منبع : لیزنا
جلسه نقد و بررسی رمان «فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند» روز چهارشنبه در فرهنگسرای تهران برگزار خواهد شد.
نشست نقد کتاب «فرشته ها هم عاشق می شوند» برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، به همت فرهنگسرای تهران و همکاری انتشارات تلاوت آرامش، جلسه نقد رمان «فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند» با حضور نعیمه اسلاملو، نویسنده؛ سارا عرفانی، نویسنده منتقد؛‌ حجت‌الاسلام درانی، كارشناس مذهبی؛ حميد باباوند، كارشناس و مجری برگزار می‌شود.

رمان «فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند»، نوشته نعیمه اسلاملو است که توسط انتشارات تلاوت آرامش با تیراژ 16 هزار نسخه به چاپ ششم رسیده‌است.

این رمان درباره زندگی دختری جوان به نام فرشته است. دختری که با ورود به فضای دانشگاه درگیر روابطی عاطفی می‌شود. فرشته که در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شده، نمی‌خواهد وارد روابط خارج از چهارچوب شود ولی در عین حال خواستار تجربه حس شیرین "عاشقی" است. این تقابل و درگیری‌های ذهنی، آرامش فرشته را بر هم زده و زندگی او را وارد مرحله جدیدی می‌کند. آشنایی با خانم افتخاری باعث می‌شود تا او با مفهوم تازه‌ای از عشق آشنا شده و ماجراهای جذاب و جدیدی برای او رقم می‌خورد.

اسلاملو در این اثر به مقایسه دغدغه‌های دو نسل از زنان و دختران می‌پردازد و مشکلات و تفاوت‌ دیدگاه‌های آنان را به شکلی هنرمندانه در قالب رمانی عاشقانه به تصویر می‌کشد. الگوگیری از زندگی عاشقانه شهدا یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این رمان بوده و تجربه این سبک زندگی را برای خواننده باورپذیرتر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انتشارات تلاوت آرامش، جلسه نقد و بررسی رمان «فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند» روز چهارشنبه ساعت 5 تا 7 بعدازظهر در فرهنگسرای تهران واقع در ضلع جنوبی میدان المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ‌نو، فرهنگسرای تهران برگزار خواهدشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: