کد خبر: 35656
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 تیر 1397 - 13:58

داخلی

»

اخبار کتاب

آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی

منبع : لیزنا
آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی، با حمایت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، چهارشنبه سوم مرداد ۹۷ ساعت ۹:۳۰ در دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار می شود.
آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، حمایت از این جشنواره براساس تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، صورت می‌گیرد.

در هفدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی، ۹۰۵ عنوان پایان نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد، ۴۷۳ عنوان در بخش اصلی و ۱۲۵ عنوان در بخش ویژه و ۴۶ عنوان پایان نامه در بخش جنبی داوری شده‌اند.

بخش اصلی این جشنواره شامل ۶ گروه علوم پایه،کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی است و در بخش ویژه نیز پایان‌نامه‌های نگارش‌شده با موضوع‌های اقتصاد مقاومتی، معماری و شهرسازی اسلامی، طراحی مد و لباس ایرانی- اسلامی، فرهنگ عمومی و آسیب‌های اجتماعی، تجاری سازی دانش و فناوری‌های نوین و مطالعات فرهنگی (فرهنگ دانشگاهی، سیاستگذاری فرهنگی، فرهنگ و مدیریت جهادی) پذیرش می‌شوند .

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه امام صادق(ع) و جهاد دانشگاهی واحد استان قزوین دیگر حامیان این جشنواره هستند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: