پیام مدیرعامل خانه کتاب به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه کتاب؛ نیکنام حسینی پور، مدیر عامل موسسه خانه کتاب، به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، ضمن تبریک به تلاشگران این عرصه علی الخصوص تلاشگران حوزه کتاب، پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

«۱۷ مرداد پاسداشت تلاشگران عرصه خبر و رسانه؛ خبرنگاران، خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی به عنوان انسان‌هایی آگاه است که با قلم در سرزمین آگاهی قلم و قدم می‌زنند و با نقد منصفانه و با ثبت واقعیات دغدغه های جامعه خویش را قلم زده و به تصویر می کشند.

در این بین خبرنگاران حوزه کتاب با برافروختن چراغ اطلاع ‌رسانی، تحلیل، معرفی و انعکاس رویدادهای حوزه کتاب نه تنها در مسیر اطلاع‌رسانی و نقد برنامه‌ها و فعالیت‌های جاری بلکه در سیاستگذاری‌های کلان فرهنگی در بلندمدت همواره مؤثر بوده و همچنان تأثیرگذار خواهند بود.

تلاشگرانی که با قلم رسای خویش در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در رسانه های ارزشمند خود گام بر می دارند و نقش بی بدیل و موثر  آنان در حوزه فرهنگ و کتاب هیچ گاه از ذهن ها پاک نخواهد شد. جامعه فرهنگی کشور نیز همواره موفقیت  فرهنگی و اجتماعی خود را مرهون همراهی شما خبرنگاران صدیق، پرتلاش و دلسوز می داند.

اینجانب ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به اهالی رسانه، پرچم داران آگاهی و اطلاع رسانی، تبریک و تهنیت می گویم