کد خبر: 36414
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 مرداد 1397 - 15:26

داخلی

»

اخبار کتاب

دوره بهاره آموزش زبان فارسی در اسلام آباد پایان یافت

منبع : لیزنا
دوره آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی کشورمان در اسلام آباد باهمکاری مرکز تحقیقات فارسی ایران و پاکستان و بنیاد سعدی پس از طی مراحل آموزشی و برگزاری امتحان پایانی به کار خود پایان داد.
دوره بهاره آموزش زبان فارسی در اسلام آباد پایان یافت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد سعدی، دوره آموزش زبان فارسی سطح مقدماتی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد که در ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده بود پایان یافت.

این دوره در سطح مقدماتی باحضور فراگیران پاکستانی در مرکز تحقیقات فارسی ایران و پاکستان اسلام آباد برگزار شد. امتحان پایانی دوره مذکور به صورت دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار شد.

فارسی آموزان شرکت کننده در این آزمون کتبی با کسب نمره قبولی حداقل (60 از 100 نمره) و همچنین در صورت کسب نمره قبولی از آزمون شفاهی با اخذ گواهینامه پایان دوره آموزشی زبان و ادبیات فارسی فارغ التحصیل  می شوند.

بر اساس این گزارش، در این دوره که از تاریخ 5 اردیبهشت ماه با شرکت فارسی آموزان سطح اول مقدماتی برگزار شد کلاس ها متمرکز بر آموزش مهارت های خواندن، نوشتاری و گفتاری زبان فارسی بود.

همچنین کتاب «آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان» جلد 1 اثر دکتر احمد صفار مقدم به اضافه متون کمک آموزشی در این دوره تدریس شد. دوره مذکور به مدت سه ماه برگزار شد که مدرس این دور سید رمضان علی موسوی بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: