کد خبر: 36436
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 24 مرداد 1397 - 12:26

داخلی

»

اخبار کتاب

نخستین نشست دوستداران زبان فارسی در لاذقیه سوریه تشکیل شد

منبع : لیزنا
نخستین نشست دوستداران زبان و ادبیات فارسی روز 23 مرداد در مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لاذقیه سوریه برگزار شد.
نخستین نشست دوستداران زبان فارسی در لاذقیه سوریه تشکیل شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نخستین نشست دوستداران زبان و ادبیات فارسی، روز سه‌شنبه، 23 مرداد با حضور فارغ‌التصیلان دانشگاه‌های کشورمان و دانش‌آموختگان در مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لاذقیه سوریه برگزار شد.

غلامحسین حسینی، وابسته فرهنگی کشورمان در لاذقیه در سخنانی، از نتایج امتحانات نخستين دوره آموزش تربیت مدرس زبان و ادبيات فارسی که تابستان امسال توسط بنیاد سعدی انجام گرفت، ابراز خرسندی کرد و گفت: پس از اعلام این نتایج، نفرات اول تا سوم به مدرسان زبان فارسی کشور سوریه اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: اكنون ما به اين نتيجه رسيده‌ايم كه با توجه به اين پتانسيل بسيار قوی و علاقه‌مندی بالای دوستداران زبان فارسی، لازم است از تلاش‌های صورت گرفته در گذشته و حال، بیشترین استفاده را ببریم.

این مراسم با بیان مطالبی در باره اهمیت و جایگاه زبان فارسی توسط شرکت‌کنندگان و پخش فیلم «رنگ خدا» برای دوستداران زبان فارسی به پایان رسید.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: