کد خبر: 36442
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 25 مرداد 1397 - 09:20

داخلی

»

اخبار کتاب

نشست هم‌اندیشی انجمن‌های ادبی تهران برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
عصر یکشنبه و به میزبانی بنیاد شعر و ادبیات داستانی، نخستین نشست هم‌اندیشی دبیران انجمن‌های ادبی شهر تهران برگزار خواهد شد.
نشست هم‌اندیشی انجمن‌های ادبی تهران برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، ابراهیم اسماعیلی اراضی که در انتخابات  اردیبهشت‌ امسال به عنوان دبیر انجمن‌های شهرِ تهران انتخاب و معرفی شد از برگزاری این نشست خبر داد و گفت: در راستای برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی دبیرانِ انجمن‌های ادبیِ استان‌ها و با هدف هماهنگی هر چه بیشتر انجمن‌ها، نشست هم‌اندیشی دبیران انجمن‌های ادبی شهر تهران با حضور اعضای «کارگروه اجرای آیین‌نامه امور انجمن‌های ادبی» برگزار خواهد شد.

اسماعیلی اراضی در این باره افزود: از کلیه دبیرانِ انجمن‌های ادبی شهر تهران که در سامانه امور انجمن‌های ادبی ثبت‌نام کرده‌اند؛ برای شرکت در این نشست، دعوت شده است.

دبیر انجمن‌های شهر تهران در ادامه خاطر نشان کرد: در این نشست قرار است درباره مسائل مربوط به آیین‌نامه امور انجمن‌های ادبی، دریافتِ شناسه‌ی ملی و هم‌اندیشی و هم‌گرایی در برنامه‌ریزی بین دبیران انجمن های ادبی گفت و گو شود.

گفتنی‌است؛ نشست هم‌اندیشیِ دبیرانِ انجمن‌های ادبی استان‌ها پیش از این در دو استان زنجان و خوزستان با حضور دبیر و اعضای «کارگروه اجرای آیین‌نامه امور انجمن‌های ادبی» برگزار شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: