کد خبر: 37345
تاریخ انتشار: شنبه, 07 مهر 1397 - 13:31

داخلی

»

اخبار کتاب

6 گانه‌ی دوم نبرد هیولاها در نوبت چاپ چهارم روانه­ ی بازار کتاب شد

منبع : روابط عمومی مؤسسه­ ی قدیانی
6 گانه‌ی دوم نبرد هیولاها با عنوان زره تاریک نوشته­ ی آدام بلید و ترجمه ­ی محمد قصّاع، در نوبت چاپ چهارم روانه­ ی بازار کتاب شد.
 6 گانه‌ی دوم نبرد هیولاها در نوبت چاپ چهارم روانه­ ی بازار کتاب شد

به گزارش لیزنا، داستان‌هاي مجموعه‌ي «نبرد هيولاها» كه عنوان اصلي‌شان Beast Quest است، در سرزميني به نام «آوانتيا» اتفاق مي‌افتد. جادوگري خوش‌نيت به نام «آدورو» در اين سرزمين زندگي مي‌كند و شش هيولا يعني ارباب دریا، پیکانی در هوا، کوه رونده، جنگجوی شمالی، ارباب خاک و ملکه‌ی حشره‌ها مامور حفاظت از اين سرزمين‌اند.

پس از مدتي بر اثر جادوي مالول (جادوگر تاريكي) اين ماموران شروع به نابودي سرزمين‌شان مي‌كنند. در اين ميان پسري 12 ساله به نام «تام» همراهي «اِلنا»، با هيولاها مي‌جنگند تا سرزمين را نجات دهند. این بار بانوی هیولاها در سرزمین گیلدور گرفتار طلسم و جادو شده و هیولاهای خشمگین او کشور را نابود می‌کنند. تام قول می‌دهد که طلسم را بشکند، اما زمانی که کراب مرگ آور ناگهان به قایقش حمله می‌کند، به نظر می‌رسد که نبرد و مأموریت تام در همان ابتدا به پایان می‌رسد.....         

قابل ذکر است  که تاکنون انتشارات قدیانی، 42 جلد از مجموعه‌ی 54 جلدی آن را به چاپ رسانده است.

شش‌گانه‌ی دوم این مجموعه  از جلد 7 تا 12 با عناوین زفا اختاپوس غول پیکر، کلاو میمون غولپیکر،سولترا افسونگر سنگ ،وایپرو مرد ماری، آراچنید شاه عنکبوتها، تریلاین شیر سه سر، در نوبت چاپ چهارم، و هر کدام با قیمت 7000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.                           

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: