کد خبر: 37514
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 مهر 1397 - 11:49

داخلی

»

اخبار کتاب

پوشش رادیویی برنامه‌های هفته کتاب از «رادیو نمایش»

منبع : ستاد خبری بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسامی ایران
«رادیو نمایش» در زمینه پوشش خبری هفدهمین جشنواره کتاب و رسانه و برنامه‌های بیست و ششمین دوره هفته کتاب با خانه کتاب همکاری می‌کند.
پوشش رادیویی برنامه‌های هفته کتاب از «رادیو نمایش»

به گزارش لیزنا، محمدرضا قربانی؛ مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و مدیر رادیو نمایش در نامه‌ای به نیکنام حسینی‌پور؛ مدیرعامل خانه کتاب و دبیر بیست و ششمین دوره هفته کتاب، از ایجاد بخش نمایش و کتاب‌های شنیداری در هفدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه تشکر کرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه‌ای مشترک با علیرضا بهرامی؛ دبیر هفدهمین جشنواره کتاب و رسانه گفت: این شبکه رادیویی آمادگی دارد پخش زنده اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه و اختصاص روزانه یک ساعت برنامه تخصصی در این شبکه (در قالب برنامه رادیویی) به برنامه‌های هفته کتاب را پوشش دهد.

بيست و ششمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران با شعار «حال خوش خواندن» از تاريخ ۲۴ آبان تا ۱ آذر ماه در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: