کد خبر: 37618
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 آبان 1397 - 09:34

داخلی

»

اخبار کتاب

معرفی و بررسی کتاب «حبیب» در سرای اهل قلم

منبع : روابط عمومي موسسه خانه كتاب
کتاب «حبیب: انسان‌شناسی دفاع مقدس» دوشنبه (هفتم آبان ماه) در سرای اهل قلم بررسی می شود.
معرفی و بررسی کتاب «حبیب» در سرای اهل قلم

 

به گزارش لیزنا، نشست معرفي و بررسي كتاب «حبيب: انسان‌شناسي دفاع مقدس» دوشنبه (هفتم آبان ماه)  با حضور محمد عارف، نصرالله قادري و سيد مصطفي مختاباد در سراي اهل قلم برگزار مي شود.  

كتاب «حبيب: انسان‌شناسي دفاع مقدس» نوشته محمد عارف توسط انتشارات طهوري منتشر شده است. عارف در اين كتاب با استفاده از نظريه‌هاي مالينوفسكي به تحليل يكي از شخصيت‌هاي دفاع مقدس پرداخته است.

«حبيب: انسان‌شناسي دفاع مقدس» كتابي درباره شهيد حبيب‌الله جواهري است كه اصالتا اهل خمينِ استان مركزي بود. او چوپان بود و هيچگاه در دوران تحصيلش موفقيتي كسب نكرد و در نمرات خوبي در دوران تحصيل نمي‌گرفت. يك انسان كاملا معمولي بود و بعدها در شركت نفت اهواز مشغول به كار شد و از طريق همين نهاد نيز به جبهه رفت و پس از مدتي شهيد شد.

علاقمندان براي حضور در  نشست معرفي و بررسي كتاب«حبيب: انسان‌شناسي دفاع مقدس» مي توانند دوشنبه (هفتم آبان ماه) ساعت ۱۶ به سراي اهل قلم واقع در خيابان انقلاب، خيابان فلسطين جنوبي، كوچه خواجه نصير، پلاك دو، سراي اهل قلم مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: