کد خبر: 37631
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 آبان 1397 - 09:22

داخلی

»

اخبار کتاب

دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی راه‌اندازی شد

منبع : ستاد اطلاع‌رسانی رویداد‌های  ترویج کتابخوانی
 برگزاری کارگاه‌های آموزشی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی، راه‌اندازی دبیرخانه جام باشگاه‌های  کتاب‌خوانی در تهران و انتشار  فهرست کتاب‌های منتخب جام باشگاه‌‌ها تازه‌ترین رویداد‌های  ترویج کتاب‌خوانی میان کودکان و نوجوان‌هاست.
دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی راه‌اندازی شد

 

 به گزارش لیزنا،  علی‌رضا رفعت حقیقی رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهر تهران از راه‌اندازی  دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی  خبر داد و گفت: در  دو  دوره  پیشین  جام باشگاه‌های کتابخوانی  در شهر تهران چندان فعال نبود و  در سومین دوره برای گسترش فعالیت‌های این جام بر آن شدیم با تشکیل دبیرخانه  این رویداد فعالیت‌های ترویج کتابخوانی را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

وی افزود: اکنون دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوانی تهران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهر تهران واقع در خیابان مطهری، نرسیده به خیابان سهروردی   پلاک 130  طبقه سوم  تشکیل شده است و متقاضیان تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی در شهر تهران می‌توانند از طریق وب سایت شبکه ترویج کتابخوانی به نشانی  http://bookpromotion.ir/     اقدام به راه‌اندازی باشگاه‌های کتابخوانی کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: