کد خبر: 37857
تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 آذر 1397 - 09:28

داخلی

»

اخبار کتاب

 آثار ایران باستان در موزه‌های بزرگ جهان منتشر شد

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
چهار جلد آثار ایران باستان در موزه‌های بزرگ جهان با عناوین آثار ایران باستان منتشر شد.
 آثار ایران باستان در موزه‌های بزرگ جهان منتشر شد

 به گزارش لیزنا،  چهار جلد آثار ایران باستان در موزه‌های بزرگ جهان با عناوین آثار ایران باستان در موزه‌ی ارمیتاژ ـ سن پترزبورگ، آثار ایران باستان در موزه ی متروپولیتن ـ نیویورک، آثار ایران باستان در موزه ی بریتانیا ـ لندن و آثار ایران باستان در موز‌ه‌ی لوور ـ پاریس اثر محمد علی علوی‌کیا در نوبت اول چاپ در پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفت.

 این مجموعه با هدف آشنایی نسل جوان ایران، با فرهنگ درخشان و مواریث گران‌قدر هنر و تمدن ایران تألیف شده و می‌کوشد تا بخشی از دستاوردهای بی‌بدیل هنر خلاق ایرانی را که امروز در خارج از مرزها و در موزه‌های بزرگ جهان نگهداری می‌شود در معرض دید خوانندگان کتاب قرار دهد.

 در این مجموعه چگونگی اکتشافات باستانی در حوزه‌ی تمدن ایران، تاریخچه پر ماجرا و در عین حال تاثر برانگیز انتقال آثار ملی و تاراج فرهنگی میراث تاریخی آن بیان شده و نمونه‌هایی از این آثار همراه با بیان ارزش‌ها و ویژگی‌های هنری آنها معرفی گردیده است.

انتشارات قدیانی این چهار عنوان را در نوبت اول چاپ، تیراژ 550 نسخه و قیمت هر کدام 45000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: