کد خبر: 38509
تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 بهمن 1397 - 12:11

داخلی

»

اخبار کتاب

کودکان حکایت های منطق الطیر را با قدیانی می خوانند

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
 مجموعه 12 جلدی «قصه‌های تصویری از منطق الطیر» به روایت مژگان شیخی با تصویرگری نجوا عرفانی در نوبت اول چاپ روی پیشخوان کتابفروشی ها قرار گرفت.
کودکان حکایت های منطق الطیر را با قدیانی می خوانند

به گزارش لیزنا، منطق الطیر به معنی زبان پرندگان است. همه پرندگان جمع می‌شوند و تصمیم می‌گیرند پادشاهی برای خود انتخاب کنند. هدهد آنها را راهنمایی می‌کند که به سوی سیمرغ بروند. پرندگان هر کدام بهانه‌ای می‌آورند. هد‌هد هر بار حکایتی تعریف می‌کند و آنها را برای این سفر تشویق می‌کند. سرانجام سفر را شروع می‌کنند و در هر مرحله گروهی از پرندگان از رفتن باز می‌مانند تا این که پس از گذشتن از هفت وادی فقط سی‌مرغ باقی می‌ماند.....    

منطق الطیر پر از حکایت‌های حکیمانه و زیباست که در طول این سفر عرفانی آورده شده است. دوازده حکایت شیرین و آموزنده از این کتاب ارزشمند به نثر ساده و روانی برگردانده شده و برای کودکان بازآفرینی شده است.

عناوین این دوازده جلد به شرح زیر است:

سلطان و پسر ماهیگیر،سلطان و خارکن،قصر بینظیر شاه،پادشاه نادان و سگش، خفاشی به دنبال خورشید، شاه در زندان،یوسف و پیرزن، مهلتی برای بت پرستی، کاسه‌ی مسی چه گفت؟، مرد عابد و ریشش، سلطان و مرد دانا، مگس در کندوی عسل

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی،قصه‌های تصویری از منطق الطیر را در 12 جلد به روایت مژگان شیخی و نوبت چاپ اول با تیراژ 1100 نسخه و قیمت هر جلد 5000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

 براي تهيه‌ی اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: