کد خبر: 38721
تاریخ انتشار: شنبه, 27 بهمن 1397 - 09:37

داخلی

»

اخبار کتاب

باز هم مثل هیچکس در کتابفروشی هاست

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
 از سوی انتشارات قدیانی رمان «مثل هیچ  کس» نوشته‌ سپیده خلیلی با تصویرگری لاله ضیایی در نوبت چاپ سوم وارد بازار کتاب شد.
باز هم مثل هیچکس در کتابفروشی هاست

به گزارش روابط عمومی انتشارات قدیانی، موضوع این رمان خانواده‌ای سه نفره است که منتظر به دنیا آمدن فرزند دوم شان هستند. بعد از تولد نوید آنها می‌فهمند که او مثل هیچ کس نیست و بعد از آن ماجراهایی برای این خانواده رخ می‌دهد که جذاب و خواندنی است. این داستان، داستان تفاوت‌هاست.

در قسمتی از رمان آمده است:

عمه مهین الان به بابا تلفن کن بگو که برای دو تا بچه اونجایی که گفتی جا بگیره. منم با نوید می‌رم. کی گفته گردن همه باید مثل گردن غاز صاف باشه و پاهای همه باید یه اندازه باشه؟ کی گفته موهای بچه‌ها فقط باید قهوه‌ایی یا سیاه باشه؟ من می‌رم و خودم از نوید نگهداری می‌کنم تا هیچ وقت غصه نخوره.......

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «مثل هیچ کس» اثر سپیده خلیلی را در نوبت چاپ سوم،تیراژ 1هزار و 100 نسخه، 128 صفحه و قیمت 10 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيه‌ اين كتاب ‌علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشانی اینترنتی نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: