کد خبر: 39352
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 فروردين 1398 - 12:22

داخلی

»

اخبار کتاب

قصه‌گویی گروه خواندن در موزه برای کمک به سیل‌زدگان

منبع : کتابک
گروه خواندن در موزه به پویش فرهنگی موزه‌ها برای کمک به سیل‌زدگان پیوسته و نخستین برنامه خود را در سال ۱۳۹۸به قصه‌گویی قصه‌های ترکمنی، لری و خوزستانی اختصاص داده است.
قصه‌گویی گروه خواندن در موزه برای کمک به سیل‌زدگان

به گزارش لیزنا، در این برنامه که سه شنبه ۲۷ فروردین در موزه ملک برگزار می‌شود ریحانه رشیدی، مهشید مجتهدزاده و مژده دانش پژوه قصه‌هایی را از این مناطق سیل‌زده برای شرکت‌کنندگان قصه‌گویی خواهند کرد. گروه خواندن در موزه از علاقمندان دعوت کرده است که با روسری‌ ترکمن، شال گلونی و برقع جنوبی خود در برنامه شرکت کنند و با قصه‌ها به این استان‌ها سفر کنند و کمک‌های نقدی‌شان را برای هموطنان سیل‌زده به حساب هلال احمر واریز کنند.

پویش فرهنگی موزه‌ها به ابتکار محمد حکمت، دانشجو دکتری موزه‌شناسی در مؤسسه موزه ملی هند و رئیس سابق موزه گرافیک، اجرا می‌شود. بر اساس این طرح موزه‌ها و موزه‌داران در حوزه فعالیت خود به مناطق سیل‌زده و مردم در این بحران کمک می‌کنند.

این برنامه از روز سه شنبه ۲۷ فروردین در موزه ملک واقع در خیابان امام خمینی، خیابان ملل متحد (باغ ملی) برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: