کد خبر: 39509
تاریخ انتشار: جمعه, 06 ارديبهشت 1398 - 15:47

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی قصه‌هایی برای پیش دبستانی ها را به نمایشگاه کتاب آورد

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
 مجموعه 6 جلدی «قصه‌هایی برای پیش دبستانی‌ها تا کلاس پنجمی‌ها» اثر نویسندگان مطرح حوزه کودک با ترجمه‌ی هدی لزگی و پریسا همایون‌روز در نوبت اول چاپ در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه خواهد شد.
قدیانی قصه‌هایی برای پیش دبستانی ها را به نمایشگاه کتاب آورد

به گزارش لیزنا، این مجموعه شامل 6 جلد قصه‌هایی برای پیش دبستانی ها تا کلاس پنجمی‌ها است و حجم و محتویات آن متناسب همان پایه‌ی مربوطه می‌باشد. داستان‌های این مجموعه از سرتاسر جهان گرداوری شده‌اند تمام این داستان‌ها پر از خلاقیت‌اند و تک‌تک انها تصویری از تخیل قوی تعدادی از بهترین‌ نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان را به نمایش می گذارند.

این کتاب‌ها را می توان برای بچه‌های پیش‌دبستانی و کلاس اول  و دوم بلند خوانی نمود و سایر کتاب ها را خود بچه‌ها می‌توانند بخوانند قصه‌ها نقش مهمی در زندگی بچه‌ها ایفا می‌کنند چون ارتباط تنگاتنگ و بی واسطه‌ای بین گوینده قصه و کودک ایجاد می‌شود و کودک را به پرسش وا می‌دارد.

بعضی از این داستان‌ها از سرزمین‌های دور است بعضی بر پایه تجربه‌های روزانه بنا شده است و تعدادی هم خیالی اند.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی کتاب‌های قصه‌هایی برای پیش دبستانی‌ها، قصه‌هایی برای کلاس اولی‌ها ، قصه‌هایی برای کلاس دومی‌ها، قصه‌هایی برای کلاس سومی‌ها، قصه‌هایی برای کلاس چهارمی‌ها، قصه‌هایی برای کلاس پنجمی‌ها را در نوبت اول چاپ در سی‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد کرد.

برای تهیه این کتاب‌ها علاوه بر مراجعه به کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور می‌توانید برای خرید اینترنتی آنها به تارنمای  مراجعه نمایید.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: