کد خبر: 38759
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 بهمن 1397 - 13:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

امضای تفاهم نامه همکاری بین کتابخانه های ملی ایران و قطر

منبع : روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران  با مقامات "Qatar Foundation" برای گسترش روابط فرهنگی پژوهشی تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
امضای تفاهم نامه همکاری بین کتابخانه های ملی ایران و قطر

به گزارش لیزنا، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی که برای بازدید از کتابخانه ملی قطر و بنیاد قطر به این کشور سفر کرده است، امروز ضمن گفت و گو و ملاقات با مقامات این نهاد فرهنگی، تفاهمنامهای را به منظور توسعه روابط فرهنگی، پژوهشی و علمی با طرف قطری امضا کرد.

 در این تفاهمنامه تلاش شده است تا بسترهای محدود همکاری گسترش یابد و متخصصان حوزه اطلاع رسانی و کتابداری و همین طور نسخه های خطی بتوانند به عنوان بازوهای اجرایی این موافقت نامه با سهولت بیشتری به تبادل با نهادهای بنیاد قطر همت گمارند.

وی قرار است به همراه هیات اعزامی سازمان، از بنیاد قطر و دانشگاه مطالعات اسلامی نیز بازدید به عمل آورد. لازم به ذکر است که بنیاد قطر یک نهاد غیرانتفاعی و غیر دولتی محسوب می شود که در سال 1999 تاسیس شده است و کتابخانه ملی و بسیاری نهادهای فرهنگی دیگر در این کشور تحت نظر آن بنیاد فعالیت می کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: