کد خبر: 39595
تاریخ انتشار: دوشنبه, 16 ارديبهشت 1398 - 14:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

نشست نوآوری در اقتصاد نشر برگزار می شود

منبع : لیزنا
نشست نوآوری در اقتصاد نشر؛ رونمایی از اولین کسب و کار نوآورانه مبتنی بر فناوری در صنعت نشر در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار می شود.
نشست نوآوری در اقتصاد نشر برگزار می شود

 به گزارش لیزنا نشست نوآوری در اقتصاد نشر؛ رونمایی از اولین کسب و کار نوآورانه مبتنی بر فناوری در صنعت نشر با حضور اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور، جوادی معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی برگزار می شود.

صنعت نشر کشور نیازمند یک بازآفرینی با رویکرد فناوری اطلاعات و ارتباطات است که بتواند نه به عنوان یک تماشاگر در فضای فناوری و نوآوری، که به عنوان یک بازیگر در این فضا حضور یابد و به جای آن که شاهد به مسلخ رفتن دستاوردهای خود باشد، قسمتی از وقت، فکر و منابع مردم را از آن خود کند.

لازمه این بازنگری آن است که؛ کسب و کار نشر آنلاین شود، خدمات مکمل و محتوایی در بستر فناوری اطلاعات ارایه شود و با مشارکت نوآوران، متولیان حوزه بالادستی اقتصاد دانش بنیان و صنایع خلاق از افول کتابخوانی جلوگیری شود.

 

نشست نوآوری در اقتصاد نشر سه شنبه 17 اردیبهشت ماه ساعت 17.30 تا 20.30 در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار می شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: