کد خبر: 24597
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 تیر 1395 - 11:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 امضای تفاهم نامه کتابخانه‌های آذربایجان شرقی با موسسه شهرستان ادب

منبع : لیزنا
 به منظور توسعه و ایجاد فضاهای برگزاری نشست با نویسندگان، شعراء و مولفین تفاهم نامه ای ما بین اداره کل کتابخانه های آذربایجان شرقی با موسسه شهرستان ادب منعقد شد.
 امضای تفاهم نامه کتابخانه‌های آذربایجان شرقی با موسسه شهرستان ادب

 

به گزارش لیزنا، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت : با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر فراهم نمودن زمینه مطالعه برای تمامی آحاد جامعه و تولید فکر و افزایش معلومات عمومی و رسالت اداره کل کتابخانه های عمومی استان در ترویج مطالعه و کتابخوانی و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطح استان، تفاهم نامه ای بین موسسه فرهنگی و هنری شهرستان ادب و اداره کل کتابخانه های عمومی استان منعقد گردیده است.

خدایی افزود: این تفاهم نامه به منظور توسعه و ایجاد فضاهای برگزاری نشست با نویسندگان، شعراء و مولفین با استفاده از ظرفیت های بالفعل و بالقوه کتابخانه های عمومی استان، ارائه فهرست بررسی شده و مفید برای خرید و ارسال منابع به کتابخانه های عمومی و مشارکت در بازنمایی و معرفی مجدد منابع موجود در کتابخانه های عمومی استاناز طریق حضور نویسندگان در کتابخانه ها منعقد گردیده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: پیرو تفاهم نامه موسسه شهرستان ادب و اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، در مرحله اول دور جدید جلسات شعرآورد استان در کتابخانه های عمومی برگزار خواهد شد. شهرام خدایی افزود : جلسه شعر آورد تبریز در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز و جلسه شعرآورد اهر در تالار اجتماعات کتابخانه شیخ شهاب الدین اهری برگزار خواهد شد.  

 

گفتنی است آیین گشایش دور جدید این جلسات روز سه شنبه یکم تیر از ساعت 17 در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد که در این نشست علاوه بر شعرخوانی شاعران استان، نشست کتاب خوان نیز  با مشارکت شاعران و اعضاء این انجمن ادبی اجرا  خواهد شد.   

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: