کد خبر: 25248
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 31 شهریور 1395 - 16:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اعلام زمان خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملک در نیمه دوم سال 1395

منبع : لیزنا
کتابخانه و موزه ملی ملک در نیمه دوم سال 1395 خورشیدی از ساعت 8:30 تا ساعت 16:15 به مخاطبان، مراجعه‌کنندگان و گردشگران، خدمات‌رسانی فرهنگی خواهد کرد.
اعلام زمان خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملک در نیمه دوم سال 1395

 به گزارش لیزنا، دوستداران کتاب و آثار موزه‌ای، پژوهشگران و گردشگران در شش ماه دوم سال 1395 خورشیدی، هر روز به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی، از ساعت 8:30 تا 16:15 (روزهای پنج‌شنبه تا ساعت 15:15) می‌توانند از خدمات کتابخانه و موزه ملی ملک بهره بگیرند.

 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره چگونگی بهره‌گیری مناسب از خدمات تالارهای کتابخانه‌ای و نیز هماهنگی بیش‌تر برای بازدید از تالارهای موزه‌ای می‌توانند با روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به شماره تلفن 66751291 تماس بگیرند.

 

 کتابخانه و موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ نسخه‌های نفیس خطی در کشور است که حاج حسین آقا ملک، بازرگان فرهیخته، 79 سال پیش بر آستان قدس رضوی وقف کرده است. این گنجینه اکنون در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» قرار دارد و به دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی خدمات گوناگون فرهنگی می‌رساند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: