برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه‌ای در کتابخانه عمومی امامت بومهن

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، یازدهمین نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ای، باهدف تداوم هرچه بیشتر و جذب حداکثری اعضای علاقمند به کتاب و کتاب‌خوانی با حضور اعضاء برگزار شد.

در این نشست سپس  3 نفر به معرفی و ارائه کتاب‌های خوانده شده خود پرداختند که خلاصه‌ای از کتاب‌های ارائه شده به شرح زیر است:

سیده عاطفه موسوی مسئول کتابخانه عمومی جاجرود در معرفی کتاب «راز گمشده مجنون» نوشته مرضیه نظرلو گفت: کتاب «راز گمشده مجنون» برشی داستان گونه، اما کاملا مستند است از زندگی، جنگ، قرارگاه نصرت و راز و رمزهای هور که بنا دارد با تصویرهای واقعی به قدر بضاعت به مخاطب نردیک و گوشه‌ای هرچند کوتاه از ابعاد وجودی سردار بزرگ جنگ، علی هاشمی را به تصویر بکشد. سعی نویسنده بر آن بوده که حقیقت خاطرات و وقایع با پردازش ذهنی و تصویرسازی خیالی آمیخته نشود و روال داستانی صرفا جهت ارتباط گرفتن با مخاطب و تاثیر‌پذیری بیشتر به استخدام خاطرات در آمده است.

کتاب «رویای نیمه شب» نوشته مظفر سالاری. این اثر داستانی است عاشقانه با زمینه مذهبی که حکایت از دلدادگی جوانی پاک سیرت از اهل سنت به دختری شیعه مذهب دارد که در راه وصال با موانع و اتفاقاتی تلخ و شیرین مواجه است.

کتاب «داستان راستان» نوشته مرتضی مطهری. داستان راستان شامل 58 داستان ساده، اخلاقی و اسلامی است.

کتاب «مبانی روان‌شناختی و تربیتی پرورش فرزند هوشمند» نوشته غلامعلی افروز. نگارنده در مجموعه حاضر مبانی، اصول و روش‌های تعلیم و تربیت، با رویکرد جامع‌نگری و آینده‌پژوهی، بر مبنای ویژگی‌های نظام اجتماعی مبتنی بر تعلیم و تربیت در هزاره سوم را مطرح کرده است.

در پایان با اهدای هدایایی به رسم یادبود از ارائه دهندگان تقدیر شد .