کد خبر: 28643
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 ارديبهشت 1396 - 10:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

5خبر جشنواره کتابخوانی رضوی از کتابخانه های سبزوار

منبع : لیزنا
 فعال شدن کتابخانه های مشارکتی شهرستان در حوزه جشنواره کتابخوانی رضوی و برنامه های فرهنگی با موضوع جشنواره از جمله فعالیتهای کتابخانه های سبزوار خراسان رضوی در روزهای گذشته بوده است.
5خبر جشنواره کتابخوانی رضوی از کتابخانه های سبزوار

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی سبزوار، فعال شدن کتابخانه های مشارکتی شهرستان در حوزه جشنواره کتابخوانی رضوی و برنامه های اطلاع رسانی  از جمله فعالیت های کتابخانه های سبزوار در روزهای گذشته بوده است.

 مسابقه نقاشی جشنواره در کتابخانه امامزاده حسن(ع) کوشک سبزوار

حسین مرادی مسئول کتابخانه کوشک گفت: مسابقه نقاشی جشنواره رضوی کتابخانه عمومی امامزاده حسن کوشک (ع ) از" کتاب 10 قصه از امام رضا (ع) نویسنده مژگان شیخی" در محل دبستان پسرانه شهید اشراقی بصورت گسترده برگزارگردید و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد؛ در ابتدا قصه ای از کتاب فوق الذکر برای دانش آموزان خوانده شد و بعد دانش آموزان به تصویرگرایی موضوع پرداختند.

مسابقه نقاشی جشنواره رضوی در کتابخانه مشارکتی دکتر سیادتی برگزار شد

این مراسم با حضور 70 نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه  برگزار شد و خانم حسینی از مربیان کانون پرورش فکری به قصه گویی پرداخت. دانش آموزان بر اساس برداشت خود از قصه ها نقاشی کشیدند.

مسابقه نقاشی جشنواره رضوی در کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری

این مراسم با حضور دانش آموزان دبستان اخلاق رضوی برگزار شد و خانم اسماعیلی مسئول کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری به قصه گویی پرداخت. دانش آموزان بر اساس برداشت خود از قصه ها نقاشی کشیدند.

مسابقه نقاشی جشنواره رضوی در کتابخانه مشارکتی شهید امیری روستای شامکان

با هماهنگی انجام شده با مدیران و معلمان دبستان های دخترانه علامه مجلسی و پسرانه بابک دادفر روستای شامکان  قصه هایی از کتاب "ده قصه از امام رضا (ع)" توسط اعظم شجری کتابدار کتابخانه شهید امیری گفته شد و دانش آموزان بر اساس برداشت خود از قصه نقاشی های زیبایی کشیدند.

مسابقه نقاشی جشنواره رضوی در دبستان خیبر روستای بیروت بخش ششتمد سبزوار

با هماهنگی به عمل آمده با مدیر و معلمان دبستان خیبر روستای بیروت، قصه های کتاب "ده قصه از امام رضا (ع)" برای دانش آموزان گفته شد.

مسابقه نقاشی جشنواره رضوی کتابخانه دکتر شریعتی برگزار شد

این مسابقه با همکاری پرسنل دبستان امام حسین(ع) و قصه گویی طاهره سلیمی مسئول کتابخانه شریعتی انجام شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: