کد خبر: 30376
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 شهریور 1396 - 15:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

خالق رمان «شب ناسور» در برنامه چهارشنبه های کتاب

منبع : لیزنا
تازه‌ترین رمان ابراهیم حسن بیگی با عنوان «شب ناسور» با حضور قاسمعلی فراست در کتابخانه شقایق محله نارمک نقد و بررسی می شود .
خالق رمان «شب ناسور» در برنامه چهارشنبه های کتاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی-هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، برنامه  چهارشنبه های کتاب  با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می شود و هر هفته به مروز آثار یک نویسنده می پردازد.

«شب ناسور» پاسخی است به اینکه چرا انقلاب کردیم. این رمان که تازه‌ترین اثر این نویسنده است. این کتاب ، رجعتی به سوی داستان‌نویسی با ژانر انقلاب اسلامی از سوی حسن‌بیگی است . در این رمان نویسنده داستانی با تم روزهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش‌های ساواک برای مقابله با انقلابیون را در قالب داستانی بلند روایت می کند .

ابراهیم حسن بیگی با نوشتن رمان «شب ناسور» انگشت روی پاشنه‌آشیل رژیم شاه، یعنی ساواک گذاشته‌ است. سازمانی که نقش آن را در مبارزه با انقلابیون و حتی سقوط رژیم گذشته نباید نادیده گرفت. این رمان گوشه‌ای از ساختار مخوف ساواک را به تصویر می کشد که از سوی موزه عبرت در سه هزار نسخه و در ۲۲۳ صفحه منتشر شده است.

این رمان چهارشنبه 15 شهریور ساعت 18 در کتابخانه شقایق به نشانی نارمک ، انتهای خیابان 46 متری شرقی ، بوستان شقایق ، کتابخانه شقایق نقد و بررسی می شود.

 

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 77904389 و 77904615 تماس بگيرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: