کد خبر: 30775
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 مهر 1396 - 09:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

امکان راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته کتابداری در دانشگاه ازاد اسلامی واحد اردبیل

منبع : لیزنا
 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در دیدار با رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی خواستار برپائی مقطع کارشناسی ارشد رشته کتابداری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل شد.
امکان راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته کتابداری در دانشگاه ازاد اسلامی واحد اردبیل

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، رباب عزیزحانی در دیدار با رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ضمن تبریک انتصاب اسحاق رسولی به این مسئولیت، حضور وی را فرصتی مغتنم برای گسترش حوزه های علمی و پژوهشی دانست و گفت: کتابخانه های عمومی آماده میزبانی از دانشجویان کتاب خوان و پژوهشگران هستند.

وی، برپائی مقطع کارشناسی ارشد رشته کتابداری در دانشگاه های استان را عاملی مهم در ارتقای سطح علمی کتابداران دانسته و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل می تواند با پیش قدم شدن در این راه، همانند گذشته طلایه دار توسعه علمی و فرهنگی استان باشد.

عزیزخانی، برپائی کارگاه های آموزشی مشترک، برگزاری تورهای کتابخانه گردی برای دانشجویان جدید و بهره مندی از ظرفیتهای دو مرکز در اجرای برنامه های فرهنگی را از جمله محورهای همکاری مشترک برشمرده و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اردبیل همواره نقش مؤثری در توسعه فرهنگی استان داشته است.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز در این دیدار، با اظهار خرسندی از توسعه برنامه های کتابخانه ای و افرایش تعداد کتابخانه ها در سال های اخیر، از علاقمندی خود به این برنامه ها سخن گفته و اظهار داشت: کتابخانه های عمومی بعنوان مراکزی فرهنگی و علمی، حضور پر رنگی در زندگی علمی دانشجویان دارند.

اسحاق رسولی ضمن استقبال از برگزاری برنامه های فرهنگی مشترک، در خصوص پیگیری امکان راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته کتابداری در دانشگاه آزاد اردبیل قول مساعد داد و افزود: افراد زیادی علاقمند به ادامه تحصیل در این رشته هستند و لذا پیگیری این مهم امری ضروری است.

وی، دانشگاه آزاد را دانشگاهی مردمی و برآمده از اراده ملت قلمداد کرده و خاطرنشان ساخت: این دانشگاه امانتی از طرف مردم در دست مدیران دانشگاه است تا با توسعه کیفی و علمی آن، خدمات علمی ارزنده ای به فرزندان این کشور ارائه دهد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: