کد خبر: 30846
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 13 مهر 1396 - 18:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه میزبان کتاب‌خوان ویژه دفاع مقدس شد

منبع : لیزنا
  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور نویسندگان این حوزه، کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه میزبان کتاب‌خوان ویژه دفاع مقدس شد.
 کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه میزبان کتاب‌خوان ویژه دفاع مقدس شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور مهناز فتاحی و محمدحسین فاطمی نسب، نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان کرمانشاه، کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه میزبان نشست کتاب‌خوان ویژه دفاع مقدس شد. طی این نشست ۸ کتاب معرفی شد.

مهناز فتاحی با معرفی یکی از آثارش با عنوان «پناهگاه بی‌پناه» در این خصوص گفت: برای تألیف این کتاب تحقیقات میدانی بسیاری صورت گرفت و کار نگارش آن چندین سال به طول انجامید. این کتاب یکی از اسناد جنایت جنگ و روایتگر داستان زندگی ۳۰۰ شهید و مجروح پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه است.

در ادامه محمدحسین فاطمی نسب ضمن معرفی اثر خود با عنوان «گردان خیبر» گفت: این کتاب حاوی ناگفته‌های بسیاری درباره جنگ است که بیان آن‌ها برای برخی خوشایند نبود. به‌عنوان‌مثال تصرف کوتاه پادگان ابوذر توسط ارتش عراق و بازپس‌گیری آن توسط رزمندگان ما از حقایق ناگفته‌ای است که پیش‌ازاین در هیچ کتابی نوشته نشده بود.

در ادامه این نشست کتاب‌های «روشن‌تر از خورشید» نوشته: مهراد رضایی فر، توسط: حسن جمشیدی؛ «عملیات مرصاد» نوشته: محمدعلی صدر شیرازی، توسط: فریبا طهماسبی؛ «فرنگیس» نوشته: مهناز فتاحی، توسط: نرگس حق‌شناس؛ «من زنده‌ام» نوشته: معصومه آباد، توسط: صبا مروتی؛ «حکایت زمستان» نوشته: عباس حسین‌مردی، توسط: شکوفه سلیمانی و «پایی که جا ماند» نوشته: سید ناصر حسینی پور، توسط هانیه کرمی معرفی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: