کد خبر: 31501
تاریخ انتشار: جمعه, 19 آبان 1396 - 18:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 بازدید دانش آموزان دبستان شاهد از کتابخانه مرکزی سمنان

منبع : لیزنا
رئیس کتابخانه مرکزی سمنان در بازدید دانش آموزان دبستان شاهد از این کتابخانه ضمن دعوت از آنان برای حضور در برنامه‌های متنوع کتابخانه مرکزی گفت: زمانی که در معرض لغات بی‌شمار متون خواندنی و مفید قرار می‌گیرید، مهارت نوشتن در شما، افزایش می‌یابد.
 بازدید دانش آموزان دبستان شاهد از کتابخانه مرکزی سمنان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، جمعی از دانش آموزان دبستان شاهد و مربیان این مدرسه از کتابخانه مرکزی بازدید کردند.

رئیس کتابخانه مرکزی سمنان در معرفی این مرکز به دانش‌آموزان گفت: بخش کودک کتابخانه مرکزی استان سمنان در حال‌حاضر، بیش از دوازده هزار نسخه کتاب  دارد و حدود هزار نفر نیز در این کتابخانه عضو هستند.

حنیفه صفری با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی این کتابخانه افزود: کلاس‌های آموزش نقاشی، خلاقیت و زبان سمنانی در این کتابخانه در حال برگزاری است که علاقه‌مندان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه «مطالعه کتاب و بالا رفتن مهارت در نوشتن باهم ارتباط تنگاتنگی دارند» عنوان کرد: زمانی که در معرض لغات بی‌شمار متون خواندنی و مفید قرار می‌گیرید، مهارت نوشتن در شما، افزایش می‌یابد.

گفتنی است، ارائه توضیحاتی با موضوع معرفی کتابخانه، نحوه عضویت، امانت و جستجوی کتاب از طریق سایت samanpl.ir  به دانش آموزان، بخش دیگری از این بازدید بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: