کد خبر: 32120
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 آذر 1396 - 14:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

سفر کتابخانه «سفیر دانایی» به مدرسه عشایری روستای زواره‌ور ورامین

منبع : لیزنا
 کتابخانه سیار «سفیر دانایی» باهدف آشنایی دانش آموزان با فواید مطالعه به دبستان عشایری شهید نواب صفوی روستای زواره‌ور از توابع شهرستان ورامین سفر کرد.
سفر کتابخانه «سفیر دانایی» به مدرسه عشایری روستای زواره‌ور ورامین

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، کتابخانه سیار «سفیر دانایی» باهدف آشنایی دانش آموزان با فواید مطالعه به همت جواد قنبری مسئول کتابخانه در جمع دانش آموزان دبستان عشایری شهید نواب صفوی روستای زواره‌ور ورامین حضور یافت.

در این برنامه، جواد قنبری مسئول کتابخانه سیار سفیر دانایی باهمراهی عبدالرضا اردستانیان مسئول کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) ضمن گفت‌وگو با دانش آموزان دبستان عشایری شهید نواب صفوی، کودکان و نوجوانان این روستا را به عضویت در کتابخانه‌های عمومی و امانت کتاب‌های جذاب و خواندنی، تشویق کردند.

گفتنی است، این برنامه براساس مصوبه هیأت وزیران مبنی بر اجرای طرح ویژه ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی به جامعه عشایری انجام شد.

در ابتدا این برنامه، کتابخانه سیار سفیر دانایی و خدمات آن به دانش آموزان معرفی شد سپس فرم عضویت کتابخانه بین تمام دانش آموزان توزیع و مقرر شد هر هفته روزهای چهارشنبه کتابخانه سیار سفیر دانایی با حضور در مدرسه به ارائه خدمات کتابخانه ای به دانش آموزان بپردازد.

 

گفتنی است روستای زواره ور از توابع بخش جواد آباد شهرستان ورامین می باشد و دارای ۱۲۰ دانش آموز است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: