کد خبر: 32121
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 آذر 1396 - 14:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید نماینده فرماندار مشهد از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان

منبع : لیزنا
  رئیس اداره سیاسی فرمانداری مشهد به‌عنوان نماینده فرماندار، با هدف پیگیری مشکلات کتابخانه‌ها از تعدادی از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بازدید کرد.
بازدید نماینده فرماندار مشهد از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، حمید انصاری، رئیس اداره سیاسی فرمانداری مشهد به‌عنوان نماینده فرماندار به همراه مریم رام، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مشهد، از کتابخانه‌های عمومی امام حسن عسکری (ع)، طبرسی و کتابخانه سیار نور امید بازدید کرد.

انصاری در جریان این بازدید ضمن آگاهی از فعالیت‌ها و خدمات این کتابخانه‌ها، با کتابداران، مراجعین و اعضا گفتگو کرد. وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، از تلاش‌های دلسوزانه همکاران کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشهد تقدیر و بر لزوم سرمایه‌گذاری ویژه‌بر بخش‌های کودک در کتابخانه‌ها تأکید کرد.

در این بازدید رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مشهد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، خدمات، نیازها و مشکلات کتابخانه‌های عمومی، خواستار همکاری بیش‌ازپیش مجموعه فرمانداری با کتابخانه‌ها برای ترویج فرهنگ مطالعه شد.

 

شایان‌ذکر است، کتابخانه امام حسن عسکری (ع) در روستای عسکریه به‌تازگی نوسازی شده و بخش کودک این کتابخانه با استقبال چشمگیر مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان منطقه مواجه شده است. کتابخانه عمومی طبرسی نیز از فعال‌ترین کتابخانه‌های شهرستان مشهد در زمینه میزان عضویت و امانت بوده و هرروزه در سه نوبت از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۱ به مردم خدمات ارائه می‌دهد. کتابخانه عمومی سیار نور امید نیز با حضور در ۵ روستای دورافتاده و محروم در بخش‌های احمدآباد و رضویه به‌صورت رایگان به عموم مردم خدمت می‌کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: