کد خبر: 33923
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 فروردين 1397 - 08:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای طرح مبادله «ماهی قرمز سفره هفت‌سین با کتاب» در منطقه 8

منبع : لیزنا
 فرهنگسرای گلستان بعد از تعطیلات نوروزی طرح مبادله  ماهی قرمز سفره هفت‌سین با کتاب را با عنوان «ماهی حوض قصه‌ها» در قالب اهدای کتاب کودک در ازای آزاد کردن ماهی‌ قرمز برگزار می‌کند.
اجرای طرح مبادله «ماهی قرمز سفره هفت‌سین با کتاب» در منطقه 8

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگ سرای گلستان ؛ هدف از اجرای این برنامه در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از تلف شدن این ماهی‌هاست چرا که در آب‌های جاری چندان عمر نمی‌کنند و آب‌های سطحی را هم آلوده می‌کنند و همینطورترویج فرهنگ مطالعه است.

طرح مبادله ماهی قرمز سفره هفت‌سین با کتاب  صبح روز چهارشنبه 22 فروردین تا پایان فروردین ماه 97 در فرهنگسرای گلستان میزبان شهروندان می باشد.

این طرح علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه میان کودکان حاوی پیام‌های زیست‌محیطی، دوستی با طبیعت و حفظ آن است، چرا که ماهی‌های قرمز در حوض‌های بسته که جاری نباشند، عمر بسیار بیشتری خواهند داشت. اجرای این طرح در ادامه ویژه‌برنامه‌های «استقبال از بهار» انجام می‌شود.

علاقه‌مندانی که قصد شرکت در این طرح را دارند تا پایان فروردین‌ماه 96 می‌توانند به کتابخانه فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک فرهنگ سرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77827730 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: