کد خبر: 34510
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 - 10:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

استقبال چشمگیر مردم از غرفه اداره کل کتابخانه های استان تهران

منبع : لیزنا
غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان و مسئولان مواجه شد.
استقبال چشمگیر مردم از غرفه اداره کل کتابخانه های استان تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران ضمن معرفی کتابخانه های عمومی و برنامه های مختلف فرهنگی اجرا شده در آنها به ارائه معرفی نامه عضویت رایگان به بازدیدکنندگان پرداختند که طی ۱۰ روز برگزاری نمایشگاه ۷ هزار و ۵۰۰ معرفی نامه جهت عضویت رایگان برای افراد متقاضی صادر شد.

تهیه و توزیع یک هزار نسخه تراکت از فعالیت های فرهنگی و کلاس های متنوع رایگان برگزار شده در کتابخانه ها و تهیه بروشور معرفی پایگاه های نقد و بررسی دائمی کتابخانه ها با حضور نویسندگان و منتقدین مطرح کشور از دیگر فعالیت های اجرا شده در غرفه اداره کل بود که ارائه و تبیین فعالیت فرهنگی مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

همچنین معرفی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از دیگر برنامه های غرفه اداره کل در سی و یکمین نمایشگاه کتاب بود که در همین راستا بیش از یک هزار نسخه بروشور در خصوص معرفی منابع مسابقه تهیه و در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: