جلسه کارگروه بررسی وضعیت کتابخانه‌های عمومی لالی و اندیکا در خوزستان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، جلسه کارگروه بررسی وضعیت و رفع مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های لالی و اندیکا با حضور مسئولین و کارشناسان ستادی و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان‌ها برگزار شد.

در ابتدای این نشست منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با تشریح سیاست‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی گفت: یکی از مطالبات دبیرکل از کتابداران، اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت کتاب است و ضرورت دارد ادارات شهرستان نسبت به برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های مرتبط با این خواسته تلاش کنند.

رستمی با بررسی مشکلات شهرستان‌های لالی و اندیکا اضافه کرد: هدف از برگزاری این جلسات پیگیری و حل مشکلات زیرساختی کتابخانه‌های عمومی است؛ این اقدامات به اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت کتاب می‌انجامد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان ادامه داد: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و ورود به این ماه معنوی برنامه‌ریزی لازم از طریق شورای امربه‌معروف و نهی از منکر به شهرستان‌ها ابلاغ و برنامه‌های کتاب‌خوانی و فرهنگی متناسب با این ماه اجرا می‌شود.

رنگ‌آمیزی نمازخانه حکیم طوس، رفع مشکلات ساختمانی و قراردادی کتابخانه‌های اندیکا، رفع مشکلات سرمایشی و ... برخی از مصوبات این جلسه بود.