کد خبر: 34558
تاریخ انتشار: شنبه, 29 ارديبهشت 1397 - 15:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

لزوم تعامل بیشتر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی

منبع : لیزنا
 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی سفر دو روزه خود به استان کرمانشاه و دیدار با مدیران دستگاه‌های فرهنگی بر لزوم تعامل بیشتر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی تأکید کرد.
لزوم تعامل بیشتر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی سفر به استان کرمانشاه و دیدار با مدیران دستگاه‌های فرهنگی، با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر ارشاد با تقدیر از تلاش‌های دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی، اظهار داشت: نیاز است که ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی تعاملات و همکاری‌های خود را جهت ارتقای سطح فرهنگ جامعه افزایش دهند.

معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه نیز در این دیدار گزارش کاملی از عملکرد و برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان ارائه کرد.

وی در ادامه ضمن تشریح وضعیت پروژه کتابخانه مرکزی،‌ خواستار توجه ویژه وزارتخانه و استانداری به تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای فرهنگی کرمانشاه شد.

شایان‌ذکر است سیدعباس صالحی در سفر دو روزه خود به استان کرمانشاه ضمن حضور در مزار شهدا، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان حضور یافت.

همچنین در جریان این سفر تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری کرمانشاه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضا رسید.

بازدید از مجتمع فرهنگی هنری دانش بیستون و دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر چهار شهرستان صحنه، هرسین، کنگاور و سنقر از دیگر برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کرمانشاه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: