کد خبر: 34613
تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 ارديبهشت 1397 - 09:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه آموزشی ایمنی و زلزله در یاسوج استان کهگلویه و بویر احمد

منبع : لیزنا
کارگاه آموزشی زلزله و شیوه مقابله با آن با حضور اعضا و کارکنان کتابخانه، در سالنهای مطالعه کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی شهر یاسوج برگزار شد.
کارگاه آموزشی ایمنی و زلزله در  یاسوج استان کهگلویه و بویر احمد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان با اعلام این خبر گفت: به همت مرکز آموزش جمعیت هلال احمر استان، کارگاه آموزشی زلزله و شیوه مقابله با آن با حضور اعضا و کارکنان کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی یاسوج در سالنهای مطالعه این کتابخانه برگزار شد.

رحیمیان تصریح کرد: در این کارگاه موسوی نژاد مدرس و مربی امداد و نجات هلال احمراستان، کارکنان و اعضا را با آخرین روشهای مقابله با زلزله های احتمالی و ایمنی در مقابل پس لرزه ها و انواع روشهای پناهگیری، خروج اضطراری، امداد و نجان حادثه دیدگان آشنا کرد.

لازم به یاد آوری است درچند روز اخیر زلزله و پس لرزه های زیادی در شهر های یاسوج و سی سخت در کهگیلویه و بویراحمد به وقوع پیوست که خسارات جزئی به بعضی منازل و اماکن را در پی داشت و این کارگاه آموزشی، با همکاری و دعوت از این کارشناس توسط کتابخانه های عمومی استان صورت پذیرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: