کد خبر: 34649
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 خرداد 1397 - 11:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تربت‌حیدریه بخراسان رضوی با رئیس انجمن جوانان

منبع : لیزنا
 رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تربت‌حیدریه با هدف توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی با رئیس انجمن جوانان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی  تربت‌حیدریه بخراسان رضوی با رئیس انجمن جوانان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تربت‌حیدریه با هدف توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی با رئیس انجمن جوانان شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار در خصوص مسائل مختلفی همچون مشارکت در برگزاری مسابقات کتابخوانی در طول سال به‌ویژه هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، توسعه فعالیت‌های کتابخانه‌ای در نقاط حاشیه شهر، استفاده از برنامه‌ها و نظرات اعضای انجمن در ارائه خدمات مفید کتابخانه‌ای به شهروندان، معرفی خدمات کتابخانه‌ای از طریق اعضای انجمن، فعال‌سازی انجمن خیرین کتابخانه ساز با استفاده از ظرفیت انجمن و... بحث و تبادل‌نظر شد.

گفتنی است، انجمن جوانان تربت‌حیدریه از فعال‌ترین و پویاترین انجمن‌های استان است که یکی از اعضای آن به‌عنوان نماینده به‌طور مستمر در جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان حضور دارد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: